Tinas pysselhörna

Hej på er!
Idag skall jag visa er hur min pysselhörna ser ut.
Det är alltså här som jag sitter i min lilla hörna och skapar mina alster.

Även min hörna befinner sig i vardagsrum, vilket är perfekt.
Det ni ser på bilden är hälften av det skrivbord som är avsett för pyssel.
På andra halvan sitter min älskling Christian och pysslar med modellbygge.
Det är så mysigt att sitta och pyssla ihop och ha en film eller lite musik på i bakgrunden.


Under skrivbordet har jag fullt med lådor, fyllda med allt möjligt. Men allt får ju inte plats i hörnan, så jag har spritt ut mig lite, hehe.
På bilden här under ser ni min pappersförvaring och lite färdiga alster som jag förvarar på den.


Ja, jag har ett ställe till i vardagsrummet, där min cuttlebug bla. har sin plats.


Idén har länge varit att göra om pysselhörnan med mer förvaring och hyllor.
Men som det ser ut nu, så blir det först till hösten :)

Om ni undrar över något i min hörna, så är det bara att fråga!

Tack för titten!
//Tina

Kommentera inlägget här :