Pocket card

Hej på er!
Idag skall ni få se ett pocket card i romantisk stil.
Det är gjort med vit wellpapp som är distressad med Walnut stain.

 

Alla dekorationerna jag använt kommer ifrån Arkivet och det jag använt är spetsband,

metalldetaljer, stansade hjärtan, blommor, band och en liten tag.

Och inte att förglömma en hel del glitterlim.

Runt blommornas stjälkar har jag snurrat sidenband.

Stämpeln är ett vänskapsrecept, designat av Liten Tingla och finns på Arkivet.

Som hålförstärkare på tagen inuti har jag använt ett hörn från en Nellie snellen die.

 

Tack för titten!

//Tina

Kommentarer :

#1: Sindra

Åh vilket fint pocketcard. Jag blev så inspirerad så jag tog mig in i shopen för att köpa den fina vänskapsstämpeln, men jag hittade den inte där...

skriven

Kommentera inlägget här :