Min pysselhörna

Även jag har min pyssel hörna som Lotta i en del av vårt vardagsrum. Då kan mannen ligga i soffan och titta på tv:e  el hjälpa kidzen med läxa vid "fin"bordet och samtidigt pyssla "umgås" *ler*


Jag har byggt min pysselhörna med hjälp av 2 stora malmbyrår och en lång bänkskiva och lite hyllor.












Ja nu när de e städat och fint så e de väl dax att stöka ner de igen *L* med att göra lite kort ;)

Om ni undrar över något i min pysselhörna så e de bara att fråga.
Ha de gott
//Nancy- pinknanc

Kommentarer :

#1: Lotta

Vilken mysig hörna du har!! Vad är det för smart skåp/bänk som du har datorn på??

kram kram

Lotta

skriven
#2: Tina

Åh! Vilken underbar pysselplats du har!

Jag är också nyfiken på skåpet till datorn :)

Kram Tina

skriven
#3: Ita

Jag e mer ön nyfiken på vart du har hittat din fina papperslåda???

Kram

skriven
#4: nancy

De röda (plåt)dataskåpet kommer från Ikea finns i vit oxå. ;)

Ita den vita "papplådan" e igentligen en barn"låda" på hjul tänkt till ett småbarns rum för leksaker. Istället blev de den perfekta papplådan för mina 12 * 12 tums stora scrapparpapperna. Jag har satt vanliga hängmappar från Ikea så papperna får bra stöd. köpt på coop för några årsedan.

skriven

Kommentera inlägget här :