Lite mer förvaringstips

Då var det min tur att visa lite förvaringstips.

Först ut visar jag hur jag förvarar mina upphällda distresser. Jag har dem i pärlburkar från Panduro. De är toppen och distresserna håller forever i dessa:)




Näst på tur är min förvaring från IKEA. Jag har målat den vit och dekorerat den lite. I den förvarar jag lite nya stämplar, uppstämplade motiv och mina 6"x6" pappersblock.



Sist men inte minst visar jag hur jag förvarar mina spellbinders. Detta superbra tips fick jag av en scrapkompis.
Jag förvarar dem i ett fotoalbum från Dollarstore.  Jag har satt diesen på en magnetisk övningskörningskylt som har jag klippt sönder i delar och jag har sedan stoppat ner dem i plastfickorna i fotoalbumet.





Det var allt från mig.
Kram Therese

Kommentarer :

#1: Tina

Superbra förvaring!

Har en liknande grej till mina dies :D



Kram Tina

skriven
#2: Lotta

Smarta lösningar!! Kram kram Lotta

skriven

Kommentera inlägget här :