Vårkorg



Hej på er allihop!

Idag vill jag visa er en liten korg som jag gjort.
Jag har gjort basen med cardstock och dekorerat med olika saker.

Bland annat har jag använt en kantstans till "spetskanten", blommor, wellpapp och några utstansade swirls jag hittade i min låda.
Personligen tcker jag även att det blir väldigt fint att placera lite pärlor här och var.

De absolut underbara älvorna på korgkanten har jag klippt ut ur Graphic 45 - Once Upon A Springtime - Woodland Fantasy

De flesta blommorna har jag gjort med hjälp av retroblom-stansarna, stansa ut ett par stycken, sätt ihop med en brad och skrynkla bladen in till mitten, KLART!



Kram på er allihop!
//Tina

Kommentarer :

#1: Mia

Helt underbar helt enkelt!

skriven
#2: Therese

Åhhh så fin korg!

Kram

skriven
#3: Lotta

Vilken ljuvlig korg!! Perfekt att lägga äggen i till påsk :) kram kram

skriven
#4: Tarja

Men så underbar Tina!!

skriven
#5: Nancy

JÄÄÄTTE fin

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :