Tavla

Inför mässan skapade jag denna tavla. Jag har tagit en canvassram 30x30cm och använt baksidan. Trä ramen målade jag vit och klädde med underbara Prima papper. Har även använt primas underbara charms. Kaiserkrafts änglavingar i trä har fått en omgång crakelpaint och bur samt fågel är utstannsat med timholtz die. Blommorna har jag sprayat med glimmer mist så att de skimmrar i blått och vitt. Kanterna är skrapade och smutsade med vintage foto för en old look.
Bakom buren och fotot har jag fäst fina vita små fjädrar.
Och så lite spets och organzaband förståss.
Ber om ursäkt för den dåliga bild kvaliteten den här gången.
Ha en trevlig kväll!
Kram
/Jennie

Kommentarer :

#1: Lotta

Denna tavla är helt enkelt underbar. Jag har ju dessutom sett den irl. Du är så himla duktig!!!

skriven
#2: annkan

Ljuvligt fin tavla! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :