Mer Echo Park ;)

Hej allihopa
Jag vet att de e en sallig blanding av olika människor som tittar in här. Några av er har hållt på länge och några hör till nybörjar stadiet.
Några Gillar enkla layouter och några vill ha massa saker med på en layout.
Jag variera väldigt mycket ibland vill jag ha massor saker på och ibland lite mindre.
Denna gången blev de en väldigt "enkla" layout och ett kort. Jag lovade mig själv att inte sätta massa dekorationer som jag alltid annars gör ;)
Psst jag har gjort layotern på ett vit cardstock och scannat in den de e därför de blir lite konstigt här på bloggen.


Matrielet jag har använt mig av kommer från
EP (Echo Park) Serien "little Boy" Även de härliga bokstäverna e från EP som jag har klistrat på fyrkantiga matchande pappersbitar av lite mönstrat papper.



Även här EP (Echo Park) pappers Serien "little Boy"
Blommor, hjärtan brads FILT fjäril (säljs styckvis) och band.




Visst blir man sugen när man ser dessa söta cupcakes från Docraft
Jag har färglaggt med promarkerpennor. använt lite stickles-glitter lim och 3Dliner - vit som glasyr/grädde
Jag stämplade lite fel först, så jag behöll bara den rosa cupcaken klippte ut den satte den  på 3d kuddar så de blir lite mer liv i kortet enkelt trix som gör så mycket. 

Ha de
Nancy

Kommentarer :

#1: Lotta

Superfina alster!!! Blev sugen på muffins :) Kram kram

skriven
#2: Therese

Papperna från Echo Park är såå fina.

Jättefina alster!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :