Skogspromenad

Hej på er!

Ja nu när våren är här, så är det ju inte långt till visippor och andra blommor kikar fram i skog och mark och gör världen lite vackrare.
Så med tankar om skog, mossa och vitsippor jar jag satt ihop en LO i gröna murriga färger, om du tittar noga på det gröna arket så ser du säkert att det är som penseldrag på och det är helt riktigt.
Jag gjorde en blandning av vatten, perfect pearl och grön distressrefill och strök på detta över arket.
Detta är även gjort på wellpappen.

I alla hörn har jag sedan använt en stämpel från ett nytt stämpelset från Bo Bunny, på det setet sitter även fjärilen jag har stämplat.
Även klockorna kommer från Bo Bunny men dom sitter på pappret tick tock från serien timepiece.



Den fina stämpeln som sitter på tagen är "Framtiden tillhör de som tror på sina drömmar"
och den finns nu på Arkivet
För att återknyta till mitt lilla tema så har jag använt ett foto på min älskling i vitsippsdalen, mycket mysigt att promenera där när det börjar blomma.



Klockorna är distressade, skrynklade och behandlade med 3D-lack och fjärilarna har jag stämplat på genomskinlig plast från en gammal förpackning och klippt ut.

Hoppas att detta har gett lite inspiration nu.

Tack för titten!
//Tina

Kommentarer :

#1: Lotta

Superfin Tina!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :