Familjen och hemmet



Idag tänkte jag visa hur jag samlat familjen i en Print Tray från Tim Holtz.
Jag tyckte det var en jättebra ide och dessutom superrolig att göra.
Först målade jag den vit med vanlig akrylfärg.
Bilderna som jag satte i valde jag göra svartvita men det är ju en smaksak.



 Alla papper som jag använt är från Maja Designs underbara serie Skärgårdsliv paper pad 6x6.
 Eftersom att temat är familjen och hemmet så har jag använt olika stämplar och stickers som handlar om det.





 Två små flaskor från 7 Gypsies, samt lite andra dekorationer fick också plats.

Ha det gott.
Kram Lotta

Kommentarer :

#1: Therese

Wow, helt underbart fin!

Kram

skriven
#2: nancy

Du e helt otroligt duktig allt blir sååå himla fint

Kram

skriven
#3: Jenny Dahlqvist

Den är helt ljuvligt UNDERBAR!!! Så inspirerande. Jag vill också göra en sån! kram Jenny

skriven
#4: Susanne H

Superfint Lotta!!

skriven
#5: Hanna

jättefin! Jag blev väldigt inspirerad och har nu köpt saker för att göra liknande!

skriven
#6: MezzaNotte

vilket fantastisk jobb du lagt ner!! Var hittar jag den läckra print trayen!



kram Katja

skriven

Kommentera inlägget här :