Arkivet - Tina

 En presentation av tjejerna som du träffar i butiken!

Tina har varit hos oss i ett år som praktikant och är nu sedan december anställd och det är jag jätteglad över!
Hon är mycket omtyckt av kunderna och har alltid tips och ideér att ge! kram Tarja

Christina heter jag, de flesta av er känner mig nog mer som Tina. Jag är 23år och bor tillsammans med min fästman Christian och våran lilla lurviga perserkatt Kitty på Hisingen i Göteborg.

Jag har alltid varit pysslig av mig och älskat att skapa saker, men hösten 2005 tog det verkligen fart och jag började skapa på allvar.
Min fästman hittade sin hobbynisch i modellbygge ungefär samtidigt och vi kunde sitta och pyssla gemensamt, trots vitt skilda hobbyintressen. Många pysselkvällar har det blivit tillsammans i hobbyhörnan sedan dess.

Min pysselstil lutar en hel del åt vintage, jag använder mig gärna av finurliga lösningar och många detaljer. En klar favorit är att göra askar och lådor i olika former.

Ett av mina favoritkort under året so gått är detta kortet som jag gjorde till min svägerskas födelsedag.

Under detta året som jag varit på Arkivet har jag lärt mig så otroligt mycket!
Att få arbeta här är verkligen en dröm som gått i uppfyllelse.

Jag trivs så otroligt bra med mina underbara kollegor och alla härliga kunder!
Tack för att ni finns och ett särskillt tack till Tarja som lät mig börja här på Arkivet.

Vi ses allihop!
//Tina

 

Kommentera inlägget här :