DT Therese

Jag är otroligt glad över att även Therese vill vara kvar här under 2011!
Therese är en sådan tjej som alltid tar tag i utmaningarna och så pang är det klart!!!
Hon gör otroligt snygga och stilrena layouter och det ligger henne varmt om hjärtat att färglägga med distress och gärna med Magnolia-motiv:) kram Tarja




Jag heter Therese och bor i Kungsbacka som ligger strax söder om Göteborg. Jag är gift med Martin och tillsammans har vi två pojkar, Filip som är född 2002 och Oskar som är född 2004. Hos oss bor även en bondkatt vid namn Mysan. Hon har hunnit bli 13 år.

Jag hittade scrapbooking via några amerikanska bloggar hösten 2004 och började scrappa så smått runt årsskiftet 2004/2005.
I början gick det inte så snabbt och jag kom väl igång ordenligt runt årskiftet 2005/2006.
Älskar att scrappa både layouter och kort och min stil kan nog beskrivas som ganska enkel och stilren med några få dekorationer. Men jag arbetar på att få till mer dekos på både mina layouter och kort då jag tycker det blir sååå fint!

En av mina favoritlayouter från förra året är denna:

Gillar det allt med den. Färgerna, fotona, den enkla layouten och dekosarna som ni ser inte är allför många;)

Jag är toppenglad över att få vara kvar som DT på Arkivet och jag vill tacka Tarja som är en toppen DT "mamma" för fortsatt förtroende.
Jag ser fram emot ett spännande 2011.

♥ Kram Therese

Kommentera inlägget här :