DT Susanne

Jag är så glad och stolt över att Susanne tackade ja till att vara kvar hos oss under ytterligare ett år.
Ni kan tacka henne för att många nya produkter hittar till Arkivet eftersom hon hela tiden ger mig tips på nya saker att ta in.
Susanne håller även i Månadsskissen här i bloggen! kram Tarja




Susanne Harrysson heter jag, är 36år och bosatt med min man och våra två döttrar i ett litet samhälle i nordvästra Skåne.

Jag började med scrapbooking 2007 då jag var föräldrarledig med vår yngsta dotter. Ganska snabbt fastnade jag i denna fantastiska värld och jag känner att jag hittat ett perfekt sätt att få skapa, koppla av och bevara minnen på ett fint sätt på en och samma gång. Mitt tidigare intresse för fotografering har också ökat och genom att scrappa bilderna kan jag förstärka känslan och uttrycket i dem ytterligare.

Det här layouten är en av mina favorier från 2010. Min dotter var så uppspelt och spänd på hur det skulle bli att få åka radiobil när vi var på Liseberg i somras och jag tyckte att den känslan fångades så bra på fotot. Det är roligt att mixa olika tekniker i scrappandet och för att få blicken att dras extra till huvudfotot på denna layouten tog jag fram min symaskin och sydde cirkeln runt det.




Jag blev jätteglad när Tarja frågade mig om jag vill stanna kvar som DT hos Arkivet ytterligare ett år.  Det är fantastiskt kul med alla de utmaningar som det innebär. Att få skapa med nytt material och nya tekniker är inspirerande och spännande och jag hoppas att jag också kan sprida denna känsla till Arkivets kunder. Därför vill jag passa på att rikta ett varm tack till Tarja och Arkivet för det fortsatta förtroendet.

♥ Susanne

Kommentera inlägget här :