DT Nancy !

Även Nancy är ett känt ansikte här hos Arkivet. Hon har varit DT hos oss under några år nu och hon jobbar ofta på mässor där du säkert har sett henne!
Jag är otroligt glad över att Nancy vill vara här ett år till för hon är en tjej som är otroligt givmild, alltid glad och tar alltid emot nya utmaningar på ett positivt sätt! kram Tarja



Här e jag Nancy 36 år även kallad pinknanc i blogg världen. Jag bor i en villa på Hisingen i Göteborg med min Sambo Anders , våra söner Rasmus och Linus och våra två hundar Sally och Semlan. Vi är en familj som gillar och lägger mycket tid på att resa, vilket är vårat stora intresse. Ni kommer att få se en och annan layout från vardag till resor från mig.

Jag försökte tänka tillbaka när de var jag började scrappa och insåg att de faktiskt var ett tag sen ....Hösten 2006 började jag göra layouter. Men de sista året har jag börjat scrappa kort oxå.
Min stil...hmm jag gillar starka färger (som gör en glad) måste nästan alltid ha en fotomatta(ram runt korten) under kortet. Smutsar gärna ner kanterna på alla papperna och måste ha dekorationer av olika slag med på mina layouter.

De var svårt att välja ut 1 layout som jag var nöjd med 2010....Men de fick bli denna från husbilssemsetern i Italien/Kroatien förra somman på Rasmus Linus och våran extra tjej Anna.
Jag blir så glad när jag ser den.



Jag vill TACKA Tarja för att jag får fortsätta som DT här på Arkivet även detta året, de känns sååå roligt för hon e en sån bra DT-"mamma" (tror nog allt att hon e en bra vanlig mamma oxå ;) 
Nu väntar jag på spänning på ett nytt år med massa roliga utmaningar.

De var allt för mig
Kramiz Nancy

Kommentera inlägget här :