DT - Lotta

Vi hälsar Lotta varmt välkommen till oss som ny i DesignTeamet på Arkivet!
Många känner nog igen henne som tidigare delägare i Scrapperiet. Jag är sååå glad att du tackade ja!!!
kram Tarja 

Eva-Lotta eller Lotta som jag kallas i scrap-världen, det är jag det.  Jag bor i Halmstad på området Kärleken med min man Patrik,  mina två pojkar Daniel och Andreas och två hundar Elsa och Simson.

Jag började med scrapbooking 2005 och blev totalt fast , idag är det min stora hobby. Tidiga helgmornar när resten av familjen sover är den absolut bästa tiden att scrappa på enligt mig, men jag älskar också att gå på träffar, både stora och små, för att scrappa tillsammans med andra härliga scrappare. Jag har konstaterat att tiden aldrig går så fort som när man scrappar och det är väl det bästa beviset på att man håller på med något man brinner för.

 Jag vet inte om jag har någon speciell stil men jag gillar när det ser lite ”gammalt och skitigt” ut så Vintage och Shabby Chick faller mig i smaken.  Jag gör helst olika typer av album/minialbum och lo:s men helst inte kort. Mina favoritmärken för tillfället är Graphic 45, Tim Holtz, Theresa Collins för att nämna några.

Här är en av de Lo:s som jag gjort under 2010 och det är en av dem som jag är mest nöjd med. Den gjorde jag för en tävling där en hel del kriterier skulle uppfyllas och jag tyckte att jag fick till det riktigt bra.



Att få förfrågan från Tarja om jag ville bli DT hos Arkivet var jättestort för mig eftersom jag aldrig varit DT förut. Men att tacka ja var definitivt inte svårt. Arkivet med Tarja i spetsen är en härlig butik och det ska verkligen bli roligt med denna utmaning. Jag hoppas att jag kommer att inspirera några med mina alster.

Ha det gott.
http://donebyme.blogg.se/index.html






Kommentera inlägget här :