DT Jennie

Jennie har en stil som vi har saknat i vårat team. Hon skapar i Vintage, Shabby Chic stilen och jag är så jätteglad över att hon tackade ja för att vara med oss här under ett år! Från mig till dig Jennie: allt du tar i blir guld!
kram Tarja



Hej! Jag heter Jennie och hade den äran att vara gäst dt hos Arkivet i
November. Och har nu fått förmånen att komma in som "ordinarie" i
detta härliga gäng.

Jag har alltid pysslat på ena eller andra sättet, innan jag hittade
kortmakeri och scrap var det snickeri, sömnad och akvarellmålning bla. En
annan nyfunnen hobby är att göra fina tårtor.

Min scrapstil är mycket  vintage och arbetade projekt. Jag lägger gärna
mycket tid på mina alster och gillar detaljer och "pill". Less är absolut
inte more! ;-) Och allt jag gör är distressat eller "smutsat" som jag kallar
det.
Jag har mycket svårt att göra enkla kort i klara färgen. Jag skulle inte
kunna leva utan disstress dynorna Walnut stain och vintage foto.
Jag är jätte glad och stolt över min plats i Arkivets duktiga DT gäng. Ser
fram emot ett spännande år med massa skapande och nya kreativa idéer!

Blev ombed att lägga upp en bild på det jag var mest stolt över som jag
gjort under 2010. Och eftersom det inte riktigt passar sig med någon
 tårta här ;-) ....så fick det bli en gästbok. Jag gjorde den till min kussins
bröllop i augusti.





Vi ses på arkivet!!

/ Jennie

Kommentarer :

#1: annkan

Vilken vacker gästbok!

Gillar din stil!!



skriven

Kommentera inlägget här :