Blå kärlek

Hej på er allihop!

Jag tänkte att jag skulle inspirera er med ett "Alla hjärtans dag" kort.

Jag ville göra ett kort som kanske inte är i de klassiska kärleksfärgerna, rosa och rött.

Jag har använt mig av vitt baspapper som jag bigat linjer i olika vinklar på och sedan färgat in det med distressfärgen - Chipped sapphire.

Det mönstrade pappret är Pink paislee - lovely lace, detta är också det infärgat med distress.

Stämpeln Med all min kärlek av liten tingla är stämplad med Indigo och embossad med Hologram. Även en del av det mönstrade pappret har jag embossat med Hologram.

 

Blomman har jag gjort med blått papper som jag lite "slarvigt" klippt i ojämna cirklar och sedan skrynklat och fäst med en brad från American crafts.

 



 

Ha det gott!

//Tina

Kommentera inlägget här :