American Craft Album!

Sy- album!

Eftersom jag älskar att sy har jag skapat ett album att förvara mönster och/eller foton
på sydda plagg samt ev tygprover.

Jag har använt mig av ett American Craft Album som är perfekta att scrappa!
Jag har målat och crackelpaintat kanterna samt tygryggen. Och icke att förglömma distressat med walnut stain:)
Sedan har jag använt Pink Paislees underbara serie Parisian Anthology.
Kantskrapa är en annan av mina favoriter. Allt ska se nött och slitet ut tycker jag. Det är därför man med fördel ska använda sina skapade projekt. Mycket klipp o klistrat (läs dubbelhäftandetejpat) här. Man vill ju få med alla de små vackra detaljerna från pappret.
Det bruna spetsen är från Arkivet. Övrig spets är privat liksom även charmsen. Arkivet kommer dock inom en snar framtid bredda sitt sortement med liknande små godbitar,
Stämplarna är privata och är utav märket Clert art stamps och har funnits på Arkivet och kommer att komma in igen. Bokstavsklistermärkena samt papprerna Basic från Basic  Grey finns på Arkivet.
Nu kommer det ju bli mycker roligare att ha ordning på sina sy-mönster och ta fram och visa vad man har sytt!
Kommer väl mest till sin rätt när man ser det i verkligheten....
så välkommen in till Arkivet och känn och kläm!
Skapa på!
//Jennie

Kommentarer :

#1: Therese

Så snyggt!

Kram

skriven
#2: Lotta

Vilken massa härliga tolkningar!!

skriven
#3: Lotta Granstedt

Vad trevlig dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa igen! =) Ha en spännande helg :p

skriven

Kommentera inlägget här :