Påskägg

När vi hade DT-träff i butiken för några veckor sedan bad Tarja oss alla att göra något påskigt till butiken. Jag dekorerade då ett påskägg. Det är ett vanligt påskägg som jag först målade med vit akrylfärg. Sedan rev jag itu och limmade på små bitar ("tussar" nästan) av det lila "pappret" som finns i butiken. Jag dekorerade med ett kakpapper, några blommor och lite fjädrar. Kanten tejapade jag med Tim Holtz "tissue tape". Allt materialet hittade jag hos Arkivet.

Så med detta ägget vill jag passa på att önska alla en härlig och glad Påsk!

//Susanne

Påskägg

Kommentarer :

#1: Tina

Åh! Det är så sött!

skriven
#2: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

skriven

Kommentera inlägget här :