Skall du på fest?

Kanske skall du på bröllop och är väm till brudgummen, kanske fyller din man eller pojkvän år, kanske skall du på någon annan festlighet. Jag personligen kan ofta tycka att det är svårt att göra kort som passar till män/killar.

Men har jag ett kort som kan användas vid så många olika tillfällen och går att variera med olika papper och stämplar. Här har jag använt mig av svart och vit cardstock, curious metallic - lustre och inkidos vackra papper Tuva - Bordeaux. Sedan har jag dekorerat med silverbrads och i fickan sitter vackra vita blommor.

 

Tack för titten allihop!
// Tina





Kommentarer :

#1: Susanne H

Wow vilket stiligt kort!

skriven
#2: Christian

Det är jättefint älskling!!!

skriven
#3: Tarja

Kanonfint!! Och ännu finare i verkligenheten:)

skriven
#4: nancy

De kortet e såå himla snyggt!!

skriven

Kommentera inlägget här :