September månads gäst-designer är Anna Ottosson

Jag har fått äran att vara gästdesigner  här hos arkivet i september, känns jättekul!

För några dagar sedan fick jag hem ett paket med härliga papper från Inkido och Making Memories samt dekorationer, här kommer mitt första alster.

Fotona har blivit liggande sedan i fjol somras, men när jag såg det här prickiga papperet från Making Memories kände jag att det passade perfekt.




En närbild på layouten, gillar verkligen att använda dessa ministickers till rubrik och journaling!





Material:Cardstock: BazzillPapper: Making Memories, Inkido (wellpapp)
Brads: Making Memories Bokstäver: Thickers, Adornit Tiny Alpha Stickers

Tack för att ni tittat!/Anna

anna78.blogg.se


Kommentarer :

#1: Tezzan

Hej!

Verkar vara en riktigt fin LO, men tråkigt nog så kan jag inte se bilden. Går det att åtgärda?



Mvh,

Therese.

skriven
#2: Armanlone

I really enjoyed my visit. A great site

skriven

Kommentera inlägget här :