Midsommar

Nu vad de min tur att visa vad jag har scrappat ihop av Little Yellow Bicycle - Pack your bags Papper.

Jag har använt 2 olika mönstrade papper från Little Yellow Bicycle + ett runt tårtpapper.
Jag har gått loss med häftapparaten och häftat fast de mesta ;) lite annolunda för mig ;)
Skrynklat ihop de mönstrade gröna pappret och smutsat ner den lite med en brun Distress ink dynan.
Texten : Midsommar är qk Chicka-bee, På - Run ons, Läckö- Grungeboard (läderliknande bokstäver) chalkade med blå dyna + lite stickles/glitterlim, Slott - mini alfabets stickers




Nu längtar jag tills den 25 sept.... Rekordträffen.
Till att bara få sitta och pyssla en hela dag med massa goa människor. Jag behöver verkligen komma igång ordentligt, de e lite segt med allt just nu....
Ni ska väl vara me'

Kommentarer :

#1: Petra

Är det du, Nancy,som gjort denna LO'n?

Det ser ut som att det skulle vara du iaf.

I vilket fall som helst så är den väldigt fin.

skriven
#2: Nancy

Japp de var jag som har gjort den ;) tack

skriven

Kommentera inlägget här :