Mia - vår gäst designer under oktober månad



När jag fick förfrågan om att vara gäst DT tackade jag skräckslaget ja, får
lätt prestationsångest men blev så smickrad att jag inte kunde låta bli.
Jag är en medelålders "amatör-foto-intresserad" som scrappat i perioder
sedan snart 7 år tillbaka.

Jag gör mestadels layouter på mina två barn men en och annan bom
blir det också.

När gäst DT-paketet damp ner i brevlådan kom den verkliga utmaningen, jag
har aldrig någonsin tidigare scrappat i dova höstfärger.  :-D
Just nu är jag egentligen inne på klara och ljusa toner.

Buu!
Här har jag använt en grön cardstock 12 x 12 i botten.
Ovanpå den satte jag dit en vit som jag klippt till böljande kanter, tycker
det då blev en mjuk grön ram runt det hela.



Med det glansiga neon-brandgula snöret gjorde jag en rubrik. Jag skrev först
texten "Buu!" med ett riktigt kladdigt lim (t ex. Tombo-lim) och lät det
torka en stund, därefter fäste jag fast snöret.



Vill ni även se andra LO´s och lite blandat pyssel av mig finns jag på
bloggen:
http://miasscrapbooking.blogspot.com/

Tack Arkivet för förtroendet jag fick med detta, det var jätteskoj!  :-)

Hälsningar från Mia

Och det är vi som ska tacka dig Mia för att du antog utmaningen//Tarja på Arkivet




Kommentarer :

#1: Therese

Wow vilken fräck layout! Och så snyggt du har gjort med snörena!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :