En blick in i framtiden...

Så var det onsdag igen- dax för mig att blogga.
Fick lagt vantarna på Pysselgummans härliga serie papper- Förgät mig ej från Pion design.
Kul med lite texter från vad som ser ut som en svensk tv-tablå.

När man som jag- tittar på hus för framtida flytt till ett gemensamt hemn är det en massa att tänka på...
Tänkte därför det kunde vara bra att samla all information, tankar, drömmar å önskningar på ett å samma ställe. 
Med hjälp av min BIA (Bind-it-all), gjorde jag ett enkelt block i liggande modell. Dekorerat med ovan beskrivna cardstock. 
 
Tagen är ett av arken i samma serie, bokstäverna är från Adornit.


Hittade oxå lite gamla saker i fyndlådan- Dekos från
Maya Road, nycklar med lås, passade jättebra.
Infärgade med distressdyna lite slarvigt...

Ska nog dekorera lite till efter hand, eller låta bli ;-)

Har man ingen möjlighet (eller lust för den delen)
att göra egna mindre album/böcker finns dessa att köpa
i butiken!

Over and out
Malin H

Kommentera inlägget här :