Nu är det jul igen och nu är det jul igen....

... ja kanske inte riktigt jul ännu, men jag tänkte ändå visa er en juldekoration, kanske inför julens dukningar.
Här är ett sätt att dekorera de tändsticksaskar som vi har i butiken.
Jag har använt cardstock till "pepparkaksdelen" av huset, dörrar, fönster och granar och till taket har jag använt
Bo Bunny - Noel Dot, som är stansad med Martha Stewart Crafts Punch- Edger scallop dot.
Snön är gjord med Snow writer och jag har även använt
Glossy Accent - 3D lack (Det blanka), till "godisarna" på taket.

Framsidan

Baksidan

 

Tack för titten!

//Tina

Kommentarer :

#1: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

skriven
#2: Jenny

Åh så fin!! Du är så duktig!!

skriven
#3: nancy

Oh my good vad du hittar på massa fint hela tiden ;)

skriven
#4: Tarja

Trodde aldrig att jag skulle bli sugen på en tändsticksask, men det blev jag:)

skriven
#5: caisa

jätte fint Tina..något till svärmor kanske? å mamma å mig å...

skriven

Kommentera inlägget här :