Julpåse

hej på er!
i helgen var jag på en liten pysselträff med tre härliga vänner och fylldes med inspiration!
Under dagen färglade jag julmotiv, virkade babyskor till en kollega och gjorde den här julpåsen





Pappret och stämplen kommer båda från Inkido. Pappret heter Inkido - Scrap God Jul Röd och stämpeln Inkido Jul igen.
Snöflingan består av två stora flingor som jag stansat ut med Martha Stewart Crafts Punch - Scandinavian Snowflake.
Det vita runt om är embossingpulver som jag satt lite här och där för att få känslan av snö.

Ett tips är att fylla den med julgodis eller pepparkakor och ge bort till någon som du är bortbjuden till på glöggkväll eller annat trevligt.

Ha det så gott!

/ Therese L

Kommentarer :

#1: Tarja

Underbar!! Den hoppas jag får pryda Arkivets monter på mässan:) Syns om några dagar! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :