Scrapkurs

Igår var det scrapkurs på Arkivet, det var länge sedan jag hade kurs så det var spännande.
Jag hade förberett ganska väl för min grupp på 8 personer.

Hade förberett en Lo med sommarens semsterfoton från Kungshamn.
Så här ser Lo´n ut:

Superfin serie, Paper Reverie, alldeles ny- från Making Memories!
Har slått på stort och använt både journaling ark, band och skurit ut
delar av ett papper med tänkvärda ord definitioner. En remsa av seriens
metallic papper, fjärilar i silverblå med beige bakgrund.
Finns oxå ett härligt set med en massa vackra fjärilar i olika storlekar och
motiv:

Har just nu en fix idé- allt ska igenom pappersvåfflaren...
eller vad heter det egentligen?? Hmm... lite chalk på kanterna
och så, klart! Lite x-pill men sååå stor skillnad! De mörkaste
fjärilarna är stämplade på ett av papprena med små silverlöv på,
sedan utklippt, våfflad och chalkad.

På återseende
Malin

Kommentarer :

#1: nancy

Nicenice och så har du smittat av dig med "wåfflandet" på mig ;)

skriven
#2: Malin/malwa

Jättefin! Hmmm... Man kanske skulle höra med Tomten om det inte finns nå'n våfflare i säcken... ;)

skriven
#3: Tarja

Och jag som var kvar i butiken när du hade kursen kan säga att den var mycket uppskattad av deltagarna!

skriven

Kommentera inlägget här :