En gå-bort-present

Denna lilla ask är ganska enkel att göra. Och den passar perfekt som gåva att ge bort, med dina hemgjorda godsaker i, när du ska på glöggfest, födelsedag, middag....you name it!
Kanon nu när julen börjar närma sig.

Har använt mig av Arkivets runda receptstämpel på Kola. Nu är det iofs inga kolor som ligger i den där lådan *L*
Lock och botten är gjorda av mönstrade papper från MMY och stommen är vanligt cardstock. Sen har gammalt hederligt OH-papper fått tjäna som fönster. Runt asken band jag ett brett tyllband med vita pricker på.

Uppe på locket satte jag en ros på ett runt papper, som jag även stämplat med en God Jul stämpel.
Bilderna är klickbara för en större version.
Nu finns det ju en massa olika receptstämplar på Arkivet, som kommer passa just DITT syfte.
Mina Oreo's får agera kolor *L*

Nu får ni ha en fortsatt trevlig vecka och jag önskar en go 1:a advent...
Tack för titten
/Petra 

Kommentarer :

#1: Eva

Vilket bra tips, tänk vad mycket man kan använda oh film till som man aldrig har tänkt på :-)

Kram Eva.

skriven

Kommentera inlägget här :