Vem är ...

Ja vem är Nancy.....
Här kommer en liten beskrivning av vem jag är ;)
En glad tjej i mina bästa (36)år.
Mamma till två pojkar Rasmus och Linus (snart) 12 år och 9 år gamla.
Jag bor i en vila på Hisingen med min man Anders , våra två söner och två "hårbollar"/hundar Sally och Semlan.
Våra största intresse vi har tillsammans i familjen e att vi älskar att resa och vår husbil förstås.
Så ni kommer att få se många layouter från våra resor och givetvis på våra hundar oxå.

Vårt Dt uppdrag denna gången var att göra en lyout av oss i endast 1 färg jag valde Grönt ;) som ni ser


Jag har använt mig av:
Papper : En färgat cardstock och Prickigt papper från Inkido
Text : Thickers och mini stickers alfabet
Dekorationer: Band, Grunchboard Swirl (oj stavas de så?)  som jag har gjort grön med hjälp av distress ink. Samma sak gjorde jag med Tagen för att få den i grönton.
Blommor (+ blad): både utstansade och från Prima
Häftapparat för att få fast de nedersta bandet.


Lite svagt bakom kortet har jag använt mig av Tim Holtz Stora "klockamask" som jag fick fram med hjälp av distress ink. och blending toolen.

Kommentarer :

#1: Susanne H

Tjusigt! Gillar att du maskat grönt på grönt.

Kram

skriven
#2: Therese

Ljuvlig layout!!! ♥

Kramar

skriven
#3: Lena

Supersnygg!

skriven
#4: Tina

Riktigt riktigt fint!!!!

skriven
#5: Petra

Go green är ett bra val!! :)



Hur snygg som helst.



kram

skriven
#6: tarja

Löövly! Och som jag sa när du lämnade in den i butiken: Den här måste du var jättenöjd med!!!

skriven

Kommentera inlägget här :