Sjung om studenten...

Det börjar närma sig skolavslutning och alla glada studenter ska firas. Jag fick ett fint papper med studentmössor från Maja Design och vad passar väl bättre då än att göra ett par studentkort? Det trevliga textstämpeln heter Zimply Zingmark - Student rund.



På kortet till höger har jag även stämplat kanterna i svart och gult med stämpeln Liten Tingla - Ornament litet.

Efter att jag gjort min gula layout om mig själv (som jag bloggade för 2 veckor sedan) blev det en massa spillbitar över. Jag älskar att göra kort av spillbitar och så blev det även denna gången. Såhär trevligt inbjudningskort ska goda vänner få i veckan. :o)



Ett soligt kort till en sommarfest. Tänk, i morgon börjar första riktiga sommarmånaden. Hoppas den för med sig lite varmare och finare väder till oss för här nere i Skåne där jag bor är det knappt vårvarmt ens...

Ha en riktigt skön vecka!

Scrapkram
♥ Susanne ♥

Kommentarer :

#1: Therese

Härliga kort!

Kram

skriven
#2: Anette

Vilka jättefina kort du gör! Ett tips är att regga bloggen på Postens nystartade sajt Glädjespridaren så att fler kan se dina inspirerande kort. www.gladjespridaren.se

skriven

Kommentera inlägget här :