Annika Knober - maj månads gäst-DT hos Arkivet



Under flera år hade jag själv ett scrapbookingföretag och med det den äran att få rå om ett eget gäng DT-medlemmar.

Detta är första gången jag själv får möjligheten att få skapa åt ett företag och det är verkligen roligt, kul men samtidigt inte helt enkelt.... :)


Som gäst DT hos Arkivet under maj månad har jag fått ett roligt paket att leka med. 

 



 

Utöver material ifrån paketet ifrån Arkivet så har jag använt;

 

* Liten fin sax

* 3D kuddar

* Fluid Chalk; Chestnut Roan

* Fiskars stans; Scalloped & Scalloped med hål

* QK alfabet; Studion Skinni Mini

 

Med en sjuk kollega, nybliven mamma & en 40-årig väninna i bekantskapskretsen så fanns ett rejält behov av att skapa kort denna vecka

Cardstock i olika färger har fått utgöra kortstomme.

De mönstrade papprena kommer ifrån Crates kollektion "Paper Doll" - där har jag valt att både använda lite större bitar av de mönstrade papprena samt klippa ut delar av mönstret för att sätta på 3D kuddar och använda som dekorationer. 

 

 


 

 

Journalingrutan där det står "Nova" är utklippt ifrån American Crafts grymma papper; " Sincerely" från kollektionen Letterbox.

 


 

 "Just nu är det mest hälsa & träning i min blogg.... springer nämligen Göteborgsvarvet den 22 maj... men kika gärna in i min blogg; http://annikaknober.blogg.se/ - målet är att ge livet lite mer kreativt utrymme framöver...!

/ Ha en skön vecka och på återseende; Annika


Kommentarer :

#1: Annika Knober

Rätt bloggadress skall vara; annikaknober.blogg.se

skriven
#2: Therese

Jättemånga fina kort!!

Kramar

skriven
#3: Susanne H

Superfina kort!

kram

skriven

Kommentera inlägget här :