Inkido och nya stämplar från Liten Tingla

Jag fick hem ett paket med ljusa fina papper från Inkido och två jättefina nya stämplar från Liten Tingla. Två layouter har jag skapat med detta materialet.



På en bas av ett Bazzill dotted swiss rufsade jag till ett av Inkidopapperna (grönt) genom att skrapa kanterna och färga in med Distresser (Peeled Paint). Jag stämplade den ena Liten Tingla-stämpeln med blå dyna lite i kanten på detta papper. Den andra, med texten "du betyder så mycket för mig", stämplade jag på ett beige Inkido och distressade kanterna även här. Den slarvigt satta tagen till vänster är av tyg och kommer från Pink Paislees Cupid-serie. Mockabandet kommer också från Arkivet, däremot är nålarna privata liksom rosa pearlmaker.




På den andra layouten använde jag det beiga pappret från Inkido som bas och stämplade flera gånger med Liten Tingla-stämpeln. Kanterna på layouten är infärgade med distresser (Tea dye) Hjärtat är format av "blomster-ståltråd" med en rosett av pärlfloss  knuten om sig. Bandet under fotot återfinns hos Arkivet. De stora bokstäverna hade jag hemma. De kommer från Pink Paislee. De små är Jenni Bowlin-alfabet som finns i flera färger. Mycket smidiga att använda tycker jag. För att förhöja dem lite duttade jag 3d-lack på dem.

//Susanne

Kommentarer :

#1: Therese

Underbara layouter!!!

Kram

skriven
#2: nancy

du kommer alltid med massa små roliga och fina detaljer.

Jätte fina

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :