7 Gypsies, Prima och en videotutorial på hur jag målar med distresser

Har skapat en del sen jag sist bloggade här, bland annat två layouter:)

På den första har jag använt mig av papper från 7 gypsies.


Material jag har använt:
* Brunt Cardstock
* Mönstrade papper från 7 gypsies.
* Bokstäverna "Lycka är" kommer från Prima och heter Prima Alphabet White.
* Den lilla tagen kommer också från 7 gypsies.
* "Blomman" har jag klippt ut från de mönstrade papperna. 

Nu till nästa layout, gjord med produkter från Prima.


Material:
* Brunt cardstock
* Prima, Flights of Fancy - Faith
* Prima, Flights of Fancy - Tip Toe
* Prima, Flights of Fancy - Firefly
* Har använt en Martha Stewart punch på ena kanten på ett av papperna och den heter Doliy Lace.
* Hjärtat är utstansat med en Cuttlebug Die
* Bokstäverna snö är från Prima och heter Prima Alphabet White.
* "till mamma" är utskrivet med min Dymoapparat.

Nu över till min tutorial på hur jag målar med distresser. Jag gjorde en video och här kommer den. Fick dela upp den i två delar då den blev för lång. 10 min är max på Youtube och så snabbt målar jag inte:)
Ber i förväg om ursäkt för mitt snörvlande, mitt mummel och andra konstiga ljud jag har för mig *fniss*.
Det söta motivet heter Izzy och kommer från Greeting Farm. Hon finns i butiken:)
Lyckades inte bädda in dem här så jag får lägga länkarna till videorna istället.

Del 1
http://www.youtube.com/watch?v=SpayIGFGCBQ

Del 2
http://www.youtube.com/watch?v=z1KPDYD-HTc


Kram Therese

Kommentarer :

#1: Cina99

Jättekul att se din video :)

skriven
#2: nancy

Gud vad du e duktig spelat in video och allt ;) härliga layouter.

Kram

skriven
#3: Susanne H

Snyggt! och vad kul med en video med!

Kram

Susanne

skriven

Kommentera inlägget här :