Vinnarna i Julgranstävlingen korade och slutrea med upp till 70% rabatt


Tusen tack till er som var med i vår julgransdekorationstävling i december!

Grattis till Karin Åkesdotter som vann 1:a pris med sitt ljuvliga "tittskåp" bestående av en stad med massor av dekorationer inuti.  i. 1:a pris är ett presentkort hos Arkivet på 300:-




2:a pris går till Jenny Wilde som har gjort en härlig tag full av detaljer och en ängel som det känns som om hon vill ligga på grankvisten för alltid. 2:a priset är ett presentkort på 200:- hos Arkivet 



och ett stor grattis även till Susanne Gutafson som fick ett 3:e pris. En underbar stjänrna hänger fint i granen:) Du är välkommen att hämta ett presentkort på 100:- hos Arkivet



Tack alla ni som kom in och lämnade era fina bidrag. Resterande bidrag visas här i bloggen under veckan.

Alla har nu möjlighet att hämta sina bidrag i butiken + att ni som vann hämtar upp era presentkort.



SLUTREAN BÖRJAR HOS ARKIVET ONSDAGEN DEN 20:E JANUARI KL 11.00
MED UPP TILL 70% RABATT!!!!




Kommentarer :

#1: Jenny W

Åh, vad glad jag blir! Första tävlingen jag har vågat mig på att tävla i så här utanför en pysselmara eller ett forum... Tack! Det gjorde mycket gott för mitt pyssel-självförtroende!

:-) /Jenny W

skriven
#2: Susanne H

Wow, vilka fina julgransdekorationer! Grattis till vinnarna!

skriven
#3: Anonym

Och då hoppas jag på att få se fler saker i våra tävlingar framöver:)

skriven

Kommentera inlägget här :