I kärlekens tecken

Även jag fick papper och kort från Making Memories och deras serie Love Struck i mitt DT-paket.
Och snart är det ju dags att fira våra nära och kära på Alla hjärtans dag, så jag har gjort några enkla kort.

En enkel vit kortbas, som dekorerats med olika mönstrade papper från Making Memories.
Stämplade en ängel och ordet Cupid med stämplar från Pink Paisley.


Här har jag använt mig av en redan färdig kortbas från MM, som finns att köpa som ett block med olika kort.
Hjärtanen är urklippta från mönstrade papper, det hjärtat ena har jag dragit genom en "wellpapps stans".
Kortet va så cool från början att det inte behövdes dekoreras speciellt mycket.
Så jag har bara använt mig av ett brunt organzaband och dom 2 hjärtanen.


Jag kunde inte låta bli att göra denna underbara "Tårtbitsask".
Botten är ett mönstrat papper från MM, locket ett rosa cardstock som är dekorerat olika mönstrade papper.
Har stämplat S.W.A.K. (står för: Sealed with a kiss) på hjärtat, men det syns tyvärr väldigt dåligt här.
Ett av dom mönstrade papprena från Making Memories har en massa tags och tickets i olika storleka med ordspråk, kärleksförklaringar mm och det är en sådan ticket jag klippt ut och limmat fast på locket.

Har gjort lite fler saker, men dom får ni gå till butiken för att se *L*
Till nästa gång sköt om er och kör försiktigt.
Kram Petra

Kommentarer :

#1: Tarja

Så mycket fint du har skapat!!

skriven

Kommentera inlägget här :