snabbt julkort

hej på er!
Nu är det verkligen inte långt kvar till julafton!
Har ni skickat iväg era julkort i tid eller är ni precis som jag ute i sista minuten?
För att jag ska hinna med att skicka handgjorda julkort överhuvudtaget i år har jag varit tvungen att göra dem väldigt enkla.

 

jag har använt fina kortkuvert med flikar som man viker in. För att hålla dem invikta har jag tänkt knyta ett fint band runt kortet och sen lägga det i en cellofanpåse.
Adressen till mottagaren skriver jag på baksidan innan jag lägger det i påsen. På med ett frimärke och sen iväg!
Bara att hoppas att de kommer fram i tid ;)

Med det här inlägget vill jag tacka för min tid som DT här på Arkivet. Det har varit bra, roliga, trevliga och givande år! Stort tack Tarja! *kram*

God Jul på er!

// Therese

Kommentarer :

#1: Tarja

Åhh, du gör alltid så fint och stilrent! Det kommer jag att sakna här! Det är jag som ska tacka dig för alla de år du har varit med här. Men jag kommer säkert att fråga om ett gäst-DT inlägg framöver. Kram!!

skriven
#2: Therese

Superfint!

Kram ♥

skriven

Kommentera inlägget här :