Mettes tredje layout!


Dags för mig - Mette - att visa min tredje layout som jag har gjort för Arkivet under mitt gästdesigner uppdrag.

Till den här layouten med min fina syster Erika och hennes lilla Tyra,  har jag valt att använda mig av papper från American Crafts IDO.
Underbara papper i ganska dova färger.
Så för att få layouten lite "roligare" har ska använt ganska mycket Glimmer mist i olika färger.



Jag har även använt Glimmer mist till att färga den söta chipboard giraffen + blommorna.





Tack för att ni tittat!

Kram!
Mette
http://mettka.blogspot.com

Tack för detta Mette! Underbar layout som vanligt!
Ett tips till er läsare: om ni har distressfärg, perfect pearl och en minimist så är det bara att blanda 3-5 droppar färg, ca 1/2 kryddmått perfect pearl i valfri färg och sedan fyller ni på med vatten, skakar och ni har nu sprayfärger, mist, i olika färger!


 

Kommentera inlägget här :