Mettes andra skapelse

Mette här igen! :)

Min andra layout för Arkivet är en med min söta lilla systerdotter Tyra.
Jag älskar verkligen det här kortet på henne!

Pappren jag har använt är från Bo Bunny - Sophie, och de rosa tonerna i dem passar ju perfekt ihop med Tyras rosa munkis.
Jag har stämplat bakom pappren med bubbelplast, och fjärilarna är stämplar (Inkido) som jag har klippt ut för att få lite 3D-effekt.



Jag valde att klippa i ett av de mönstrade pappren ör att få en roligare kant på layouten.



I mitten på ett par av blommorna har jag fäst blommor som jag har klippt ut från ett av de mönstrade pappren.
Man kan ofta göra egna dekorationer just genom att klippa ut saker och ting ur pappren... :)


Material som jag har använt förutom pappren är;
Blommor - Prima Marketing , Pin - Maya Road, Bokstäver - Prima Marketing och Making Memories, Pearls - Inkido, Spets, Tag - Memory Makers

Kram!
http://mettka.blogspot.com


Kommentarer :

#1: Petra

Åhh, den är helt underbar!!

skriven

Kommentera inlägget här :