Mette - gäst designer hos Arkivet under augusti!

Vilken lycka!
Jag - Mette - har fått äran att vara gästdesigner hos Arkivet nu i Augusti.

Jag fick hem ett fullproppat paket med massor med härliga papper och dekorationer.
Min första layout är en om min äldsta dotter Mye som bor på Nordirland.
Hon har nyligen varit hemma i Sverige men har nu åkt iväg igen...
Och jag saknar verkligen henne varje dag!



I mitt paket fanns det även några stämplar och jag tycker inte att man behöver göra kort för att använda stämplar.
Eftersom jag sällan gör kort, men älskar stämplar, använder jag dem på mina layouter!
Jag har även använt glimmer-mist för att få en häftig effekt på sidan.



Jag klippte ut en av blommorna på ett av de mönstrade arken, och det blev en fin dekoration.



Material som jag har använt är:
Papper från American Crafts - IDO och Letterbox, Bokstäver - October Afternoon, Blommor - Prima Marketing, Pearls - Inkido, Knappar - Basic Grey, Wellpapp, Spets

Kram!

http://mettka.blogspot.com


ps. vill bara från Arkivet meddela att även vi är överlyckliga att Metta tackade ja till detta!


 

Kommentarer :

#1: Therese

Ljuvlig layout!

Kram

skriven
#2: Petra

Görfin LO, I like a lot!

skriven

Kommentera inlägget här :