My Little Shoebox

Jag fick ett härlig färgsprakande paket med papper och dekorationer från My Little Shoebox. Av detta fick jag skapat 3 layouter, 2 kort och en altrad magnettavla.

Först ut kommer layouterna. De är upplagda på samma sätt och jag har använt samma mask från Tim Holtz på dem alla tre:)






Och här kommer korten. Två enkla kort blev det denna gång:)



Och den altrade magnettavlan



Blommorna är utstansade med en blomstans, jag har satt magneten på baksidan av blomman, som ni kan se på detta foto



Allt material på layouterna, korten och magnettavlan (förutom magnetarket samt magneterna och knapparna) finns att hitta hos Arkivet.
Klicka bara här så kommer ni direkt till allt My Little Shoebox material som finns i webbutiken:)
My Little Shoebox

Det var allt från mig idag!
Önskar er en Glad Påsk!!!

Kram Therese  H

Kommentarer :

#1: Tarja

Och me Lööööww allt:)

skriven

Kommentera inlägget här :