Mer skapat med my little shoebox

Då var det dags att visa den andra delen av det jag skapat med material från My little shoebox.



Jag jobbar som lärare och i vår klass spelas det ofta spel och det är ju alltid trevligt att
ha trevliga askar att förvara dem i. Här har jag använt My Little Shoebox Flying High - BirdsEye View
och My Little Shoebox - Away We Go - Wroom. De vita bokstäverna är stickers och kommer också från My little shoebox.





Kortstommen på det här kortet är ett halv 30x30 ark med wellpapp. Det prickiga pappret heter My Little Shoebox Flying High - Tweet
Stämpeln
Liten Tingla - Hoppas du får en underbar födelsedag
pryder också kortet samt en utstansad blomma som jag fyllt med crackle accents och pearlmaker.
Stansen stansar ut de ljusa blombladen som ni ser på kortet och lämnar kvar själva blomman i det papper man stansat i vilket blir en fin effekt.



Sist men inte minst har jag gjort en layout med ett kort som jag från början tyckte var helt misslyckat men
ju mer jag tittade på det desto mer gillade jag det. Det speglar hur roligt de hade!
Här har jag använt My Little Shoebox Flying High - Miles High
och vimplarna är gjorda med ljusrosa cardstock och små bitar från My Little Shoebox Flying High - BirdsEye View
och My Little Shoebox Imaginary Friends - Monster Mash


Tack för titten!

Kram Therese L

Kommentarer :

#1: Tarja

Du får alltid till färgkombinationerna så himla bra. Varför får inte jag det:( Please, teach me!!

skriven

Kommentera inlägget här :