Malena

Namn: Malena Andersson

När började du scrappa/göra kort: Jag började 2002 och har inte ångrat mig en sekund. Det här är det roligaste jag gjort någonsin.

Hur hittade du denna hobby: Jag tittade på en adoptionsnätkompis hemsida och förstod direkt att det här var hobbyn för mig.

Vad är det som håller igång ditt intresse: Livet som hela tiden pågår och innehåller så många skatter värda att fångas med kamera och förhärligas med scrapbooking.

Vad gör du annars: Jag jobbar heltid som lärare. Jag spenderar mycket tid med familjen och vänner i kyrkan.

Favoritmärke: Scenic Route, Pink Paislee och October Afternoon just nu i alla fall.

Din ”specialitet”: Att scrappa enkelt med fokus på fotografiet.

Drömmer om: Att få en tvättstuga och en altan med tak på samt en ogräsfri trädgård.




Jag har scrappat om mig själv just nu och min känsla av stolthet och förundran över den jag är och klarar av. Om jag hade sett mig själv för 10 år sen hade jag aldrig kunnat tro det jag nu lever mitt i. Det är roligt och härligt!

Papper från American Crafts
Blandade thickers från American Crafts


Kommentera inlägget här :