Scrapkryssnings LO

Jag var med på Scrapkryssningen 2009 och vilken rolig upplevelse det var! En härlig mix av kurser, fri scraptid, utmaningar, gamla goa scrapvänner, många nya goa scrapvänner, god mat och shopping i Tyskland gjorde detta till en minnesvärd helg. Vilken avkoppling det var att få komma bort från alla måsten och förpliktelser och bara få skapa!
Du missar väl inte att hänga med på nästa års Scrapkyssning? All info finns på www.scrapkryssning.se och skynda för de 100 platserna gå åt fort.

Jag skapade en layout från förra kryssningen med papper från Inkido. Den lilla biljetten i chipboard från Maya Road har jag målat med transparent crackle paint och strödde lite glitter över. När den torkat stämplade jag med en biljettstämpel och svart dyna. Den stora chipboardbiljetten klädde jag med core dinations cardstock och filade sedan lite på den så den färgade kärnan i pappret delvis kom fram. Blandade knappar och röda blommor från mina egna gömmor liksom transparenta "travel"-dekorationer från My Little Yellow Bicycle och små bokstäver. Rubriken är stansad med Quickutz Reuse och även de röda ringarna är stansade m.h.a. dies från Reuse-giftset.




//Susanne

Kommentera inlägget här :