Kortmara och Inkido-träff

Det har verkligen varit en kalashelg för min del.
Mässa på lördagen och sen till Inkido för återförsäljarträff på söndagen.

Tack ALLA som kom och hälsade, tittade, handlade och tjôtade.
Det är ni som "gör" hela mässan. <3

Jag ÄLSKAR verkligen att jobba på mässor, kurser och träffar.
Likasinnade som BER mig prata om det jag tycker är roligast i hela världen nämligen PYSSEL.

På Inkido sen fick vi göra massa roliga saker och det är ju inte helt fel att få frossa på deras lager och shoppa massor utan att det kostar ett öre. Ja, jag gjorde alltså inköp för butikens räkning så Tarja fick stå för notan. ;)

Inspirerad till tusen hamnade jag vid pysselbordet på min lediga måndag och det resulterade bland annat i detta lilla gröna kort.



Jag har använt ett vanligt vitt kort i botten som jag bara dragit över med Distresser i grönt.
Stämplade Sockerbagar-texten från förra årets julkollektion med Versa Mark (genomskinliga dynan) sedan pudrade jag på med vit Perfect Pearl innan den hann torka.
I kanten stämplade jag med vår nya snöflinga för att få känslan av granris.
Mitt på sitter en vanlig tag som jag behandlat på ungefär samma sätt, men där har jag istället embossat kanten med Cloisonné koppar (samma som grovkornigt embosspulver) pch embossat snöflingan i vitt.
Toppade med lite tyll och bild från ett Graphic 45-papper, nya God Jul-biljetten, några röda halvpärlor ovanpå tre kvistar stansade med fern-punchen.

Nå, nog babblat om detta.

Eftersom jag nu tycker det är så kul att jobba på sådan här tillställningar så lär det ju inte komma som någon överraskning för er att det är jag som håller i Kortmaran på Arkivet lördag 31 oktober, kl 10-18.
Läs mer HÄR och/eller anmäl er nu direkt till mig på [email protected].
Det går givetvis bra att anmäla sig i butiken eller på tel: 031-711 37 73 också.

Härlig höst på er alla och hoppas vi ses den 31:e om inte förr?

/Anna

Kommentera inlägget här :