[Snart dags att posta julkorten]

                                                                         Hej hej!
                      Nu är det mindre än en månad kvar tills julkorten ska vara klara för att postas.
                      Och jag har knappt börjat med mina *L*
                      Har inte ni heller börjat så kommer här lite inspiration.
                                                
Kortbasen är Curious Metallic "Gold Leaf", mönstrat papper från BG, stämpeln är från Reprint och den är färglagd med ProMarkers. Sen har jag använt "Snow Marker" på mössans mudd och boll. Helt fantastiskt roligt att använda.

                                               
Kortbasen är Curious Metallic "Ice Gold", mönstrat papper från Inkido, stämpel från Tim Holtz som är embossad med Silver Sparkle. Har stansat ut några grankvistar, med McGill Pine punch, som sitter under tomtemotivet också.

                                                
Det dubbelsidiga mönstrade pappret är från Maja Design, helt underbara!! Stämpeln är Arkivets egna och även den är färglagd med Pro Marker pennor.

                                                 
Dubbelsidiga mönstrade papper är underbart att jobba med. Stämpeln med flickan är från Sarah Kay, som jag bara delvis färglagt med ProMarker pennor. Den runda textstämpeln är Liten Tingla.

                                                
Så kom då årets skörd av Magnolias julstämplar och papper, som är helt underbara. Har använt 2 olika mönstrade papper för att dekorera kortet. Flickan är färglagd med Pro Markers hon också. Textstämpeln från Liten Tingla är stämplad med Versa Color Silver.

Så, det var allt från mig för den här gången och jag hoppas kunna inspirera någon där ute.
På återseende och pyssla lugnt

Kram Petra

Kommentarer :

#1: A-L

Så jättefina julkort!

skriven

Kommentera inlägget här :