Något annat...

Ja nu ville jag göra något annat än julkort (fast de blir julkort här oxå eftersom jag inte kan slita mig helt :)
Jag fick för mig att göra en servetthållare lite mer personlig. Så jag köpte en servetthållare att ha som mall.
Så här jobbade jag lite steg för steg..

Först började jag med att rita av mallen på ett julpapper som jag gillar från Inkido, klippte ut  och bigar/falsar där de behövs.

Sedan chalkar jag alla kanter

Klistrar ihop alltihop

Men tänk på att om du vill klistra på en board (jag använde "Martha Stewart pepparkaksboard på den ena) Klistra på den innan du klistrar ihop hela hållaren. 

Taa damm så blev resultatet Stämplen är Arkivets egna ;)


Jag gjorde lite fel första gången, så den blev tvåfärgad. Grön på ena sidan och rosa på andra sidan. Med snöre och en "egen gjord" tags med hjälp av Tim Holtz fina julstämpel.


Jag har lekt lite med min Martha Stewart "slajm" board som har blivit  mjuka snötappar el istappar nu i jule tider.

Tyvärr funkade inte scannen  :( men jag hoppas ni ser lite ändå
Även här är det Inkidos julpapper och Arkivets egna God Jul recept stämpel som jag har satt på en utstansad Scallopedcirkel från spellbinders och sist men inte minst utstansade McGills "grankvistar"

De var allt för denna dagen.
Ha en fortsatt bra dag.
//Nancy

Kommentarer :

#1: Therese

Så himlans fint!! Gillar verkligen servetthållaren!

skriven
#2: Aase/ängel60

Vad tufft med servett hållaren...

Snyggt och personligt

Kram Aase

skriven
#3: Pernilla/Pillan

Vilken rolig ídé med servetthållaren! finns inga gränser vad man kan göra med lite srap-papper! ;-) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :