Tick tack.....

Här kommer jag med en layout från när jag och Anders var (barnfria) i London.
Jag blev nog väldigt inspirerad av alla klockor, de blev ju en del cirklar på denna layoutern.


 


Pappret kommer från Making memories serie MM - Vintage Finding De finns en del tillbehör till serien som jag har använt oxå som blommorna, frimärket,biljetten och nålen/gemmet.
Tagen har jag lekt lite med stämpeldynor och sedan sprejat lite perfect Pearls så de blev lite skimmer i den. Och sedan satt dit en utklippt "ettiket" (oj undra om de heter så) hoppas ni förstår vad jag menar. De kan ju ibland vara svårt att se här på nätet. Har ni vägarna förbi så kan ni bla se layoutern live lite lättare att få sig en bättre uppfattning ;)
Texten är gjord med thickers.

Tjingeling Nancy

Kommentera inlägget här :