Altrad cigarrlåda

Jag har använt mig av en cigarrlåda (som man kan hitta i tobaksaffärer) som jag har målat kanterna med vit akrylfärg.





Efter det har jag klistrat fast Maja design papper i och runt om, dekorerade med en stor blomma
och den populära stämpeln med god jul receptet från Liten Tingla. Fäste även ett band som gör det lättare att öppna.





Ovansidan har jag dekorerat med Maja design papper och annvänt Martha Stewart punch som en söt Magnolia tjej sitter på, hennes mösskant har fått snowmarker på sig.
Tillverkade en tag som jag stämplat med njut av varje ögonblick på från Liten Tingla.



Sen var det bara det gottigaste kvar, fylla lådan med något som man kan njuta av... Jag la choklad i min men man kan ju välja vad man vill...
La ett silkes tunnt papper runt om chokladen (finns på Arkivet, ja det mesta av detta som jag använt finns i butiken)



Det var allt för mig, ha en mysig första advent.
Liten Tingla

Kommentarer :

#1: Therese

Underbar!!!

Kramar

skriven
#2: Tarja

Sååå fin!

skriven

Kommentera inlägget här :