Grattis, kram och njuta!

Nu är det dags för mina första DT-alster för Arkivet! Tack till er på Arkivet för förtroendet!
Först ut är ett Grattiskort:
 



Kortstommen är ett jättefint brunt kort i "handgjord" stil. Jag har "ruggat" upp kanterna på ett beige papper från Basic Grey och färgat in kanterna med Versa Magic (Gingerbread). Därefter är det Mullberrypapper med swirls och glitter och två sidenband som dekoration. Swirlstämpeln (Hero Arts) är embossad med brunt embossingpulver. Pärlorna är gjorda av Pearl Maker (creme), som är SÅÅÅ rolig att använda! Blomman från Maya Road, fick en söt fjäril på sig. Samtliga produkter finns på Arkivet. Grattis är stansat i alfabetet "Chopstick".

  


KRAM
Nästa kort kommer här:
                                         

Beige papper från Basic Grey som jag även här "ruggat" upp och färgat in med Versa Magic och chalkdynor. I mitten är det ett Coordinationspapper som var väldigt spännande att prova (nytt för mig). Jag torrembossade det i CB och därefter sandpappra försiktigt på det upphöjda så det blev en annan nyans. Kramstämpeln, från liten Tingla, är stämplad med Adirondack-dyna (Espresso) och därefter utklippt och fäst med fästkuddar. Spets och Pearlmaker som dekoration. Allt material finns att köpa på Arkivet.

                                                              

LO- Njuta
och till sist min LO:
                                           

Pappret som är använt till LO:n är ett jätteläckert och vackert papper från Prima, "Sew Cute" som har broderade detaljer. Fotot är infärgat i kanterna med olika dynor. Blomman och den söta nålen finner du också på  Arkivet. Rubriken är dymo och alfabetet Stardust.
         



Kram och tack för denna gången!   //  Pernilla ♥

Kommentarer :

#1: Tarja

Och jag njuter av att titta på allt detta fina//Tarja

skriven

Kommentera inlägget här :