Trevlig sista klubbkväll för terminen!

För några veckor sedan så hade Arkivet "terminens" sista klubbkväll!

Inför klubbkvällen så bad jag Anna att göra något roligt av de nya långa embossingplattorna från QuicKutz + de nya Aqua ProMarkers. Själv tänkte jag visa hur man använder en "gammal" klassiker, chalk.

Vi hade inte alls pratat med varandra om vad vi hade tänkt att göra och båda blev nog förvånade att vi hade matchat in varandra så bra. Temat blev sommar och vad passar bättre än att göra ett snyggt och dekorativt fodral att lägga en härlig chokladkaka i, för några sådana slinker ju ner under sommaren (fast bara mörk, eller:))

Så här fint fodral gjorde Anna och alla ni som kom på klubbkvällen och satt ned en stund för att pyssla.





Sedan var det dags för Anna att visa er hur man snabbt gör ett bokmärke till pocketboken som är ett MÅSTE på semestern!




Kan även meddela att jag i tisdags var och inhandlade mig 7 st nya inför min semester som börjar om 1 dag:)


Som sagt, på fredag börjar jag min semester och hoppas på att ha en härlig sådan så att jag är åter i augusti med massor av ny enerig och roliga idéer på saker som ni kan göra hos oss på Arkviet.

Kanske vi syns på vägarna eller på sjön i sommar! Trevlig sommar //Tarja

Kommentarer :

#1: Caroline Rundby

Underbara!

skriven

Kommentera inlägget här :