Vinnare av Scrapkryssningsbiljett




Tusen, tusen tack alla ni som har lämnat kommentarer i bloggen för att vara med i utlottningen av en biljett till Scrapkryssningen.
 Tävlingen avslutades igår och idag har vi dragit en lycklig vinnare (vi printade ut alla kommentarer, klippte isär och plockade bort de som lämnat två kommentarer:) för att sedan dra en lycklig vinnare).

Och den lyckliga vinnaren är.................Karin Brandin    


Grattis Karin!!! Kontakta mig på [email protected] så ordnar vi med allt kring anmälan.


Kommentarer :

#1: Therese

Grattis Karin!!!

skriven
#2: sari hänninen

ja, verkligen ett stort grattis Karin...

ända till nu hoppades jag att jag skulle kunna bli den lyckliga... men d e ok... jag fick ju en reservplats... d e ju som en lottovinst d med!!!

vi ses väl då!

skriven
#3: Jane

ÅH Grattis Karin, vad KUL!!!

skriven
#4: Karin B

ÅÅÅÅHHHHH VAD GLAD JAG BLIR!

Jag kontaktar dig sedan Tarja! Måste jobba lite nu om jag kan koncentrera mig :-D



Tack Tack Tack!

Kram!

skriven
#5: Sandra

kommer ni få hem 4x8 alfabetet dragonfly?

MVH Sandra

skriven
#6: Michaela

Grattisgrattis Karin!

skriven

Kommentera inlägget här :